مقاله : آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی

مقاله : آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی

مقاله : آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی

آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی در 15 صفحه ورد  مقدمه: در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است . توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید . در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می پردازیم با این شعار که :   « در دنیای آینده ، بازاریابی جهانی و جهان بازاری شدن ملاک عمل قرار می گیرد . » ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : علوم انسانی

تگ ها : بازاریابی , مقاله بازاریابی , مقاله مفهوم صادرات , مقاله آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

پاورپوینت زیبا با موضوع سعدیدانلود تحقیق در مورد مباني مديريت مالیمقاله ترجمه شده الگوی تصمیم گیری چند معیاره برای اولویت دادن به فعالیت های پروژهتحقیق تاریخچه شرکت آب مشهددانلود تحقیق آفات مديريت و برنامه ريزيدانلود تحقیق انگيزش در مديريت به همراه پاورپوینتتحقیق مدل قيمت گذاری آربيتراژتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ای در سنگاپور
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید