تجربیات مدون دبیر ریاضی

تجربیات مدون دبیر ریاضی

تجربیات مدون دبیر ریاضی

 مقایسه اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر ساخت گرایی و روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات  دانش آموزان  و ذكر راهكار ها و پيشنهادات گرد آوری شده در 59 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش مقدمه یکی از موضوعاتی که با آغاز علم روانشناسی همواره مورد توجه روانشناسان بوده، یافتن و ارائه شیوه مناسب یاددهی و یادگیری برای انسان بوده است. مکاتب و دیدگاههای زیادی با ارائه نظریات و تئوری های مخصوص به خود در این قلمرو وسیع پا به عرصه وجود نهادند. هر کدام از این مکاتب از یک منظر به چگونگی یادگیری و یاددهی پرداخته اند. رفتار گرایان معتقدند که یادگیری انسان عبارت از پاسخ هایی است که به محرک های بیرونی داده می شود. فرد در جریان یادگیری فعال نیست، امّا شناخت گرایان با این استدلال که فرد در جریان یادگیری منفعل نبوده و خود به فرآیند های ذهنی و درونی یادگیری تسلط داشته و یادگیری صرفاً پاسخ های صادره در برابر محرک ها نیست، به مقابله با آنها پرداخته اند(بهرنگی، 1370). پایین بودن بازده شیوه های تدریس و یادگیری، افزایش روز افزون دانش بشری، پیشرفت های علمی حاصل شده در اثر تکنولوژی و صدها عامل دیگ ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : علوم انسانی

تگ ها : تجربیات مدون دبیر ریاضی

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

پاورپوینت زیبا با موضوع سعدیدانلود تحقیق در مورد مباني مديريت مالیمقاله ترجمه شده الگوی تصمیم گیری چند معیاره برای اولویت دادن به فعالیت های پروژهتحقیق تاریخچه شرکت آب مشهددانلود تحقیق آفات مديريت و برنامه ريزيدانلود تحقیق انگيزش در مديريت به همراه پاورپوینتتحقیق مدل قيمت گذاری آربيتراژتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ای در سنگاپور
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید